Friday, June 19, 2009

of Kau Aku bila terasa rindu

"Aku menyesal."
"Aku pun."

itu majlis wida' malam tadi. tak guna nak menyesal. menahan sebak di dada. air mata diikat erat. senyuman dan tawa mengaburi kusammnya kesedihan hati. biarlah senyuman ini menjadi imejan terakhir buat teman daripada tangisan. aku optimis. degan izin Allah, kita akan berjumpa lagi.

sekiranya anda tertanya-tanya apa erti tajuk post ini, ia adalah gabungan tajuk lagu dendangan aizat dan dafi. memang kena dengan theme post ini. Kau Aku, Bila Terasa Rindu. penuh makna.

i left end-of-sem dinner early. balik, mandi, solat. i'm never good at saying goodbyes. and this was the 1st(and of course the last) sem dinner i attended as an audience. no performers fright anymore. just friends and food. memang malam ni agak suram sikit. ye lah. all of us will be graduating tomorrow. and that's it. only Allah knows when we shall meet again. i'm too mellow right now. mahu menangis, tapi hati menghalang. target aku. senyuman untuk teman-teman di saat-saat akhir ini. sabar. kurang 15 jam je lagi.

"mengejar mimpi, yang pasti akan aku merasakan kehilanganmu"
"walau di mana kita berdiri, di dalam dunia ini, biar sampai akhirnya nanti."

-Kau Aku-

"beginikah rasa, seksa perpisahan, sunnguh anehnya, hidup berasingan"
"tetapi ini sebahagian dari pengorbanan, bekalan; andainya hari sukar mencabar"

-Bila Terasa Rindu-

kepada:
shouk, hizbul, herman, iman, midi, syazwan, syafiq yazid, naQ, p.chek, sulwan, luttphi, syera mat, fara ain, nabihah, j-lo, farid, azri, furqan, suman.

ini bukan perpisahan! ini adalah permulaan baru yang indah. ingat, kita semua mengejar mimpi. make sure we strive till the end!all the best!i'm going to miss all of you!no doubt about that.

till we meet again. times and places that we'll never expect.

1 comment:

  1. perpisahan bukan satu pengakhiran, tetapi ia sebuah permulaan..

    ReplyDelete